äntligen klar

Det skulle bli ett till hårdpass på banan idag (liksom igår) men läxorna satte stopp för allt. Vi har fått på oss en och en halv lektion (onsdag, torsdag) för att skriva en argumenterande text på engelskan som ska vara inne imorgon. För mig som är en aning urkass på engelska tar det ju ganska läng tid att skriva om man säger så, så jag känner att jag måste ha skrivit klart den idag så jag bara kan finputsa imorgon (där vi tydligen inte ska få hela lektionen). För att komma till det jag ville säga: jag tog det säkra före det osäkra (och det tråkiga före det roliga) och skippade stallet vilket verkligen var ett bra beslut. Jag fattar inte hur jag annars skulle ha hunnit! Nu är jag färdig, bara några språkliga förändringar behövs..., och jag har hållt på konstant sedan jag kom hem (förutom när jag gjorde tre uppgifter i matte som jag inte hann räkna på lektionen, åt middag, renskrev någon sida till kommunikationen och pratade en helvtimme med min saknade Emma).

Nu är jag mycket trötter, vilket ni nog märker, så det blir sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0