Underbar dag utan att vara speciell

(jag orkar vaerkligen inte redigera några bilder! inte för att jag någonsinn gör det typ...någon som vet ett program som inte är segt?)
 
Såklart var dagen speciell på sitt sätt. 29 okrober 2012 kommer aldrig igen.
Dessutom började jag dagen med att se på film. Vadå då tänker ni. Jo det ska jag tala om för er att det är något jag nästan aldrig gör, men detta var otroligt mysigt. Sitta i soffan och mysa med täcke och te medan hunden gosar nere på golvet.
Annars har det varit en helt vanlig dag. (Förutom att jag även vaknade med en helt obeskrivligt sjuk träningsvärk! Jag har varit med om mycket men detta var något utöver det vanliga)
Jag var ute i det finaste vädret med Kompis som skötte sig bättre än en....jag kom inte på någon bra liknelse...
Kompis träffade en annan kompis. Den kom där på cyckelbanan som att den var ute och gick med sjig själv...
Jag har även tvättat min borste med kokande vatten, diskmedel, shampo och vinäger. Rekomenderas!
Tog ingen bild före men ni vet, sådär smutsig som en hårborste är bakom alla hårstrå. Den blev såhär fin.
Jag har även hunnt med att kreativera lite (ännu ett nyskapt verb som beskriver när man gör kreativa saker...) och börjat med min redovisning av djupintervjun inom den Pedagogiska Kommunikationen.
 
 
jättejättejättemycket zoom, därför är den så suddig.
Idag var det även dags för säsongspremiär för min tjockisälsklingsjacka och söta hjärtvantar. På kvällen slog jag och pappa rekord för fjärde gången i rad på vår distanslöprunda och jag passade på att plåga mina ben ännu lite mer med mattis-övningen.
 
Dagen har bestått av nytta men ändå ingen stress. Hur underbar lovdag som helst!
 
 
Nu tittar jag på en dokumentär om när AIDS kom till Sverige
vilket gör att jag inte mår lika bra...
 

Kommentarer
Anonym

TRÄNINGSVÄRK stavas de!!

/ rättstavningstanten

Ps, grät ögonen ur mig när jag såg den dokumentären ds

Svar: Jag merkte när jag leste ijenom det äfftär jag publisserat det män jag bloggar för fullt så jag årkade inte endra det. Puss på däj Dälis <3
Haha så skulle det vara någon annan...
Sofia Kihlström

2012-10-29 @ 21:56:31
Anonym

Nej de va jag!! :D orka skriva namn hihi.

Svar: Du har inte skrivit något namn nä...;)
Sofia Kihlström

2012-11-04 @ 22:37:34
Anonym

Jag känner mig så anonym och mystisk!!

Svar: Oj, jag vet såååå inte vem du är :p
Sofia Kihlström

2012-11-04 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0