tjusningen med mattematik

Med risk för att låta som matteläraren...men det är faktiskt en stor tillfredsställelse att ängligen lösa ett tal man har bråkat med. Hahaha, fattar ni, bråkat. Nä nu gick det överstyr...
Dock är det inte lika roligt att klistra fast hjälplappar var och varannan sida - trots att de har fina färger.
 
Den här helgen har fått mig att inse att jag,
sorgligt nog,
inte är lika smart som i nian...
Och, jag kommer defenitinv inte bli något smartare
för att jag sitter uppe hela natten.
God Natt! *
 
 
 

Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Nejmen åh så kul - grattis! & håller med, rätt skönt när man löst ett tal man hållt på med länge.
sv: Så glad jag blir att du tycker det. Tack så jättemycket finaste du! ♥

2012-10-22 @ 15:16:01
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Jessica

Vänta du bara tills du kommer till Matte E..

Svar: Så långt kommer jag aldrig komma haha... Läser matte 2b nu (matte E är i de nya GY11 typ matte 5b eller 5c, beroende på om matten är mer samhällsvetenskapligt inriktad=b eller naturvetenskaplig. Vet föresten inte ens om det finns matte 5b haha, men c finns i alla fall). Jag har bara möjlighet att läsa till matte 3b pga den linje jag har valt
Sofia Kihlström

2012-10-23 @ 13:11:09
URL: http://proinc.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0