tidig morgon gav en ny tröja

Kvart i nio vaknade jag av ett sms från min kära Emma som frågade om jag skulle med på bytardagarna i Gammelstan. Lagomt nyvaken med igensvullnaögon sprang jag runt i huset för att hitta något att ta på mig innan jag sprang över och hoppade in i bilen som väntade på mig. Jag var sjukt trött men genom mina halvöppna lgon såg jag i alla fall en fin tröja och en kopp som fick följa med mig hem.

Bilder på dessa kommer sedan för nu ska jag ge mig iväg till stallet. Suck! De senaste veckorna har det verkligen bara känts som en börda. Inte roligt att åka dit. Inte roligt att vara där. Desto skönare är det att äntligen få åka hem.

Nu ska jag bege mig så att jag kommer fortare hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0