The Derp Squad-incompleted

Har redan uppdaterat två gånger idag så jag testar att göra ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorn (eller ja, idag, söndag)
 
Kollade nyss, eller igår alltså. eller idag nu när jag skriver, men när ni läser blir det igår. gud vad jobbigt! jag struntar i tidsbestämmelser eller vad man nu ska kalla dem.
Det var i alla fall roligt att kolla på bilderna från i fredags när jag Anna, Henny och Rebecca hade en tokrolig kväll här i Byn (Emma blev såklart sjuk, men vi får hoppas att hon hade fel känslor för vi vill inte ha henne i Umeå igen!)
Efter skolan handlade vi lite grejer till middagen, åkte hem osv osv. Bilderna får tala för sig själva!
 
Gick ut med Kompis
 
 
Sedan lagade vi lite mat
Sedan så fick Henny och Anna ett chockande besked. Eller vad man nu ska säga... Man ser ju att jag och Rebecca inte riktigt fattar poängen.
Jag och CC höll oss lite utanför medan Henny och Anna fangirlade och blev lite wild and crazy:
Efter att de hade lugnat sig lite
 
 
Efter maten dog jag och CC lite eftersom det jag skrev ovanför "höll oss undan medan de fangiralde" menades med att vi åt haha. Resten av kvällen tog vi det ovanligt lugnt för att vara oss och jag proppade dem med godis.
Anna ville vara lika fin som mig och Henny
Jag vet att typ ingen annan kan roa sig med dessa bilder men jag tänker att det kan vara bra att ha dem här ifall de försvinner från datorn, hårddisken osv. (:
 

Kommentarer
Anonym

hahaha vad fina xD varför är vi såhär? hohohohohohoho men, men gjort är gjort! ;)

Svar: Hahahaha vi bara är så...måste vara några kvarstående men från terminen med Anders.......Jaget (våra jag) uttrycker våra traumatiska upplevelser genom reaktionsbildning. Vi skulle egentligen vara tysta, ledsna ungar men vi beter oss tvärtemot vad vi känner :p
Sofia Kihlström

2012-10-14 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0