summering av veckans träning

Träningen har gått bra denna vecka, speciellt i början. Nu i slutet av vecka, fredag och frammåt, har jag känt mig riktigt orkeslös men så är det ju ibland.
 
Tisdag: Löpning + core
Torsdag: BodyPump
Fredag :Löpning
Söndag: Cirkelträning
 
Nästa vecka
Måndag: ViRP
Tisdag: Core
Torsdag: BodyPump (beroende på hur slut jag är efter orienteringsdagen)
Söndag: ev. PSI/Cirkleträning/BodyPumpTK75/ViRP. Det går inte att boka ännu så jag får se vad jag är sugen på
 
Jag cyklar ju även till skolan en dag i veckan men det vet jag inte om det ska räknas in här. Det är ju inte alltis jag cyklar full fart.
 
Löpning blir det också någon dag men det får jag planera in efter läxorna. Som jag för övrigt ska fortsätta med. Men visst är jag duktig som bloggar lite i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0