När finjackan börjar bli för kall för vädret.

En fleecetröja som jag köpte när det var så fruktansvärt kallt i London blev perfekt för att skapa ett foder av till min blå underbaring. Färgen var helt okej, men den hade gärna kunnat vara lite tjockare. Eller det beror väl på vad man har under.
Den hade även kunnat vara lite längre men det gör inte så mycket för jag fryser mest på överkroppen.
Har även knappar som håller fast ärmarna där de ska vara - utan att det blir obehagligt. Måste nämna att jag har sytt runt knapphålen som jag gjort bara för att tyget inte ska töja ut/remsa upp sig.Mina mysigaste, största mjukisar fick även vara med
Det enda jag har kvar är att fixa kragen. Som ni kanske ser så är den lite hög. Jag ska göra den lägre.
 
 
Nu kan jag fortsätta använda min älskling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0