ekvationens svar

oj vad inlägget med svaret kom snabbt...jag har verkligen snöat in på matte nu när provet närmar sig...
 
X - halsduk = garnbollar
X = halsduk + garnbollar = en halsduk med garnbollar
 
                                  En Halsduk                            +                             Garnbollar                    
 
  
                                                                                  =
                                                              En Halsduk Med Garnbollar!
 
Garnbollarna gjordes ju såklart av garn med hjälp av redskap så som sax, kartong och fingrar
Garnen var i olika färger färgade av min kära mor för typ trettiofem år sedan fick jag nyligen veta. En av färgerna var Kochenill - krossade skalbaggar
 
 
Torka aldrig tårar utan handskar, så bra!
Dock tyvärr sista avsnittet idag.
Det blir höstläs för mig kan jag tala om ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0