Dumma dumma sjukdomar!

Tagga tagga Piteå imorn med fina fulingar och beundras över Björnfots fina hus?
Nejdå, självklart ska det finnas nägot som heter sjukdomar som sätter stopp för det hela. Åter igen stackars Emma! Jag och CC hade skrivit i min kalender inom parantes (stavas det ens så? Säger ju att jag inte kan stava) en plan B ifall Emma skulle bli sjuk som hon kände på sig innan lovet. Senast igår kväll tittade jag på det och täknte att vi inte hade behövt någon plan B för hon höll ju sig frisk denna gång. Äntligen skulle alla kunna vara med, men nej då. Less!!! (och Emma, det är inte ditt fel!)
 
Man ska inte ropa hej förän man har kommit över ån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0