buss ♥

Jag älskar att åka buss och kanske är det därför jag har hållt mig på så bra humör tills nu trots att jag fick vandra omkring på stadens gator i kallvädret, utan frukost i magen, i tjugo minuter. Jag tog nämligen en för tidig buss precis efter att jag hade vaknat för att gymma innan frukosten men såklar så var ju inte gymmet öppet. Inte Inpuls i Shopping heller så det blev en morgonprommenad innan världens chockpass (kommer inte kunna röra mig imorn) som jag planerade igår.

Jag blev klar lagomt till en buss som gick till Storheden och Hööks där jag hittade cirka sjuttioåttatusen etthundrafemtiotretton saker som jag vill ha NU! Det blev ännu mer buss efter det, två sycken till närmare bestämt och först nu ska jag få i mig lite frukost.Ägg och fil med havregryn, andra frön och apelsin i.
 
 
Det tog mig rätt lång tid den där lilla turen till gym och hästaffär.
Fast inte är jag bitter inte, jag har ju fått åka buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0