24 hours with Justine

Här kommer ännu mer fula bilder från en kväll med några fina vänner. Haha förlåt att ni måste utstå detta men om ni bläddrar ner några inlägg finns det annat - utan massvis med läskiga bilder... Jag fattar inte föresten varför jag utsätter migför detta. Herregud, lämna ut sig såhär. Nåväl, denna helg 28-29 september spenderades i Måttsund. Åkte från skolan till Rebecca och började dona med Justine Beaver (som inte är en bäver uatn en ekorre...) Vi planerade nämligen en våldgästning hos fröken Björnfot som då nyligen hade kommit hem från Umeås sjukhus. Emma fick i alla fall Justine och lite annat fult från oss xD Men jag låter bilderna tala:
Haha ja, vad ska man säga... stackars Emma, typ . Nä men...
Justine Beaver aka Emma Ekorre i sin färdiga form!
Vann lite godis på fotbollsavsluningen så Emma fick lite av det (vita kuvertet om ni inte kunde lista ut det hihi)
 
 
asså förlåt för alla bilder (anledning till varför kommer i morgondagens tidsinställda inlägg inlägg)...men CC, jag vet att du blir glad i alla fall! Eller...? Vill du verkligen se dessa bilds? ;)

Kommentarer
CC-duvan

Yes I'm happy! hahah mycket fina bilder det där xD

Svar: Jamenvisst! ;)
Sofia Kihlström

2012-10-14 @ 10:35:18
Agnes

åhh vilka härliga höstbilder!

Svar: haha tack <3
Sofia Kihlström

2012-10-26 @ 09:35:07
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0