Du gör så jag tappar fattningen

Ända sedan dagen jag kom i kontakt med dig har allt varit uppochner.
Jag tänker på dig när jag spelar fiol.
Jag tänker på dig när jag tränar.
Jag tänker på dig när jag rider.
Jag tänker på dig i stallet.
Jag tänker på dig när jag är i skolan.
Det sista jag tänker på innan jag somnar är dig.
Det första jag tänker på när jag vaknar är dig.
Du tar all min lediga tid.
Du tar all annan tid från mig också.
Jag kan inte göra annat än tänka på dig.
 
Jag gör spanska istället för att umgås med dig.
-Jag tycker spanska är roligt jämfört med dig!
Jag gör engelska istället för att umgås med dig.
-Jag tycker engelska är roligt jämfört med dig!
 
Jag stör mig så sjukt mycket på dig.
Ser du, till och med nu tar du alldeles för mycket tid av mig.
Du är det värsta jag har varit med om
 
Tack så jävla mycket äckelfilmanalys för att du finns!
Jag lovar att det är du som har gjort att jag har fått ont i halsen också.
 
Jag vet att jag har hakat upp mig men det jag säger kära vänner, är sanna ord!

Kommentarer
izza

Haha tur att du inte snackade om mig ;)..

Svar: Hahah, vet vet... ;)
Sofia Kihlström

2012-11-28 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0