sysslolös-vad är det?

Jag borde gå och lägga mig men när jag vaknar så kommer jag mötas av det jag gjort heeeela helgen = pluggat.
Alltså det är var lång tid det tar och ändå har jag inte gjort något annat än:
Lördag: Plugga, stallet, plugga, äta, plugga, sova
Söndag: Plugga, träning, plugga, äta, öva fiol, plugga, BB, snart sova

till råga på allt så har jag inte bara suttit och filosoferat, nä jag har pluggat som en idiot.

Alltså jag överdriver inte.
Jag har inget liv just nu märker jag.
Som att jag någonsinn har det...................................................... mitt finger fastnade på knappen

Kommentarer
Anonym

Vi ät tv

2012-03-28 @ 17:04:41
Anonym

Vi är två skulle de ståååå Hahah puss

2012-03-28 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0