stretching

Halojjsan!
Medan jag ligger här på golvet och töjer ut mina trötta muskler så tänkte jag passa på att blogga lite.
Har nyligen varit och sprungit distans med Kompis - som för övrigt jagar sin svans nu - och sedan intervaller med mig själv. Efter att jga har ätit upp min skål med havregryn och möjlk - som måste vara det godaste som finns! - så blir det först en dusch för min smutsiga lilla hund och sedan en för mig. Därefter väntar lite förberedelser inför imorgon då vi har redovisningar och ikväll är det orkester och årsmöte. Det är alltså pga detta som jag missar träningen och nyss ersatte den. Känns faktiskt att jag har blivit bättre än för några veckor sedan! Styrkan gör jag i form av cirkelträning på Inpuls imorgon under lunchen.

Nu har jag kvar några muskelgrupper som jag inte kan stretcha tillsammans med datorn,
beso!

såhär ser jag oftast ut under mina löparrundor - fast med ett väldigt skrämmande ansiktsuttryck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0