Lycka är små saker som hjärtat vårdar ömt och gömmer för evigheter



Har varit och tränat, min dåliga dag har blivit bra igen och här är jag nyduschad och vacker...
Dock var den i början inte så tung som jag hoppats på men när jag blev ensam i min kö blev det allt jobbigt. Slå boll från mittplan, springa in mot mål i full fart, upp till mittplan för att slå nästa boll osv. Blev även den vanliga styrkan efter träningen och nu ser jag misshandlad ut på ryggen. Kul att jag ska till sjukgymnasten imorn när jag måste ta av tröjan...


Min söta lilla lyckobok innehåller det mesta. Lycklig blir man i alla fall!
Det här  är ju bara så jag på Irland

"Lycka är tjock, geggig lera"
Jane Lesley Gray, 12 år


Kommentarer
Anonym

sv: jag följer gärna med dig till stallet det är ju bara att du hör av dig när du har tid :)o du får ju såklart följa med mig till stallet också :)

2012-06-18 @ 17:06:11
Hanna

oj skrev aldrig namn hehe x)<3

2012-06-18 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0