jag är så dålig

Förlåt mig
Jo men visst, standardfras!

Nä men dagen har...., nä det är ni inte alls intresserade av att läsa men jag tyvärr inget roligt att skriva.
Nu ska jag gräva mig ner i skrivandets värld. Ja, ni läste rätt, trots att jag har pluggat klart för terminen och skriver mitt sista prov på måndag. Det är nämligen en sak jag håller på att skriva som troligtvis kommer upp här sen. Det kan dock ta ett tag men vi får väl se.

Nu ska jag som sagt drömma mig bort, eller nja inte precis.

för att jag saknar min Hanna
för att jag saknar en Hanna i min klass


Kommentarer
Hanna

Jag saknar dig också söta snälla underbara knasiga Sofia <33 vi MÅSTE ses under sommarlovet, lova mig de! <3

2012-06-03 @ 11:31:18
URL: http://hannasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0