Lunchdejt med fina flickor ♥


Dagen som skulle bli vilodag pga jag var så grymt seg igår på träningen började med mitt hantelprogram följt av armhävningar x mycket så jag höll på att storkna. Skrek lite smått för mig själv här hemma påväg upp på den sista, innan jag föll till golvet.
Nu är det bara promenad med Kompis, fälttävlan: hoppning och möta Tilda som återstår innan vi trampar iväg på våra cyklar till *trummvirvel* Hägnan (!) för att lunchdejta med Izza på Café fägnan. Sist jag var där åt jag grymt god gravad lax med eftersom den var så dyr så blir det nog någon vegetarisk rätt de hade där. Jag har ju nämligen lyckats vara nästan vegetarian (äter ju fisk) sedan tredje maj! Inte alls svårt som jag trodde, utan jag mår väldigt bra av det så jag kommer fortsätta, för visst älskar jag djur men helst inte på tallriken.

Förövrigt så skiner solen, jag är glad och allt hade varit komplett om nattens dröm hade varit sann - jag fick mer jobb på Hägnan ♥
Ville bara sprida lite glädje till de som inte är lika muntra idag,
ha det fint!

en lite go bild från vintern.... 2010 ? 2011 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0