Göööteborg

Efter en fotbollsvecka i Danmark och en strafförlust i semifinalen i Cup No1 begav jag mig till min käraste Delice. Kom på att jag ju kunde stanna här i Gbg efter att vi tagit färjan från Fredrikshamn och skippa tåget till Luleå. Det var inga konstigheter med biljetterna eller något sådant så jag fick alltså stanna här. Vi har haft sjukt mysigt som vanligt och knallat på stan, käkat och bara haft det bra. Förhoppningsvis blir det en tur med båten om det är vindstilla. Säger bara det: Göteborgs skärgård!

Vi har även hunnit med en 2,5 timmars powewalk i fina Tuve men dock var det ganska skönt att komma in halv tolv igår kväll. Vi kom in på någon kostig väg och tillslut var vi och virrade i skogen på något berg, upp och ner och upp och ner... Vi såg vägen vi skulle gå på men där var det ett himla staket ivägen så vi fick traska och traska. Som tur var hann det inte bli kolsvart.

Nu har jag duschat, tagit på mig mitt senaste inköp och sitter på den underbarastes balkong medan hon ligger och sover. Förhoppningsvis vaknar människan annars får jag väl väcka henne - som alla andra dagar.

Kommentarer
Emma

Vilka fina bilder, jag skulle också varit med er i Göteborg, mina finaste bästaste vänner<3

2012-07-26 @ 00:33:37
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0