jullovet 2011/2012 lider mor sitt slut

Min Emma har åkt
Skolan börjar imorn
Sträckte mig i rumpan för någon vecka sedan som blev värre under cupen = sitter med en värmepåse i srtumpbyxorna
Jag trot inte det är någon större rea på de fem sakerna jag vill ha från stan
Jag fryser efter att ha varit ute med Kompis
Jag är nervös för att söka sommarjobb...

Det är väldigt muntert just nu.

Nä, men det är faktiskt helt ok. Har haft ett skönt jullov men visst kommer det väl bli lite trögt med naturkunskap och förförligt hemskt med engelska men det blir ganska okej att börja skolan igen. Ska åka in till stan -igen - för att kolla lite en sista gång för när skolan börjar ska jag strama åt min plånbok och spara pengar till min resa till Gotland och bästevän<3

Fick mina presenter av Emma igår eftersom hon inte är hemma om 16 dagar.

Hennes fina, nya sockar som nu är mina <3



Söta tjocksockar med halkskydd och toffs (a)



En ljuslyckta med söta, fluffiga ugglor<3

även mitt ugglehalsband som jag köpte igår syns.
vet att det är hög kvalitetsklass på bilderna...

Kommentarer
Emma

Åh jag saknar dig<3 Haha värmepåse i strumpbyxorna(a)

2012-01-16 @ 12:19:40
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0