ni är ju några.

Några som faktiskt läser min blogg men vilka är ni?
Det gapar ju ofta tommt med kommentarer så ni kan väl passa på i detta inlägg att skriva någon rad, så jag kanske får veta vilka ni är? :)


Var på stan idag med Emma och kom hem med en spetsaktig blus i beige, en grön lång halsduk, en ugglekudde och en trött kropp. Pluggade lite matte eftersom vi har prov nästa vecka och sedan bar det av till stallet. Mamma kom hem precis så jag fick skjuts - skönt! Bonita har fått jobba hårt den senaste tiden så det blev ett lungt pass idag, bra även för mig som är något trött. Det känns väl inte som det optimalaste att vara när man måste ut och springa intervaller imorn bara för att vi inte har någon träning men det ska nog gå bra, trots att jag inte är lika toptrimmad som ifjol...verkligen inte!

Nu ska jag släcka ner denna makapär och slå på tv:n för en timmes Big Brother. Hur orkar jag egentligen lägga ner tid på något så fruktansvärt onödigt? Ingen aning men det är ju så fult så man måste ju se, haha.
Hejshejs
/lättroad

glöm nu inte att skriva! jag gillar inte nollan bakom länken 'Gör mig glad'
nollan = ingen gör mig glad :(
hah

Kommentarer
Anonym

Hej jag heter Delice. Ingen idé att jag försöker berätta vem jag är för det vet du bättre än jag.

2012-02-29 @ 23:57:13
sofiastalker

Hej jag är din hemliga beundrare och du kommer aldrig att lista ut vem det är mohahah ;) puss<3

2012-03-01 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0