lyxjobb!

Halojjsan!
Min Emma kom aldrig till mig igår men vi for istället till Ferruform där hennes pappa jobbar för att gå på pass. Ja, ni läste rätt, de har gruppass på sitt jobb + ett gym, snacka om fusk! Det var i alla fall en riktig genomkörare med först ett cirkelträningspass och sedan spinning. Där borde man jobba!
Nu har jag träningsvärk -till och med i magen där jag aldrig brukar lyckas få träningsverk även fast jag håller på att storkna - och ska strax sticka ut i finvädret med Kompis. Blir väl att ta med kameran så några bilder bjussar jag kanske på sen. När jag kommer hem blir det att koka lite palt till lilla mig, världens bästa palt by me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0