bara för att jag är inloggad

Tjohejsan!
Det var en kanoners kväll igår med saknade vänner vid namn Tilda, Hanna, Lina, Isabelle, Marcus och min gotlänning Emma!
Skulle spendera förmiddagen med denna flicka men hon skulle och gyma vilket inte kändes som något vidare bra alternativ 2 timmar innan träning så jag storstädade rummet och buren till mina dunbollar kallade Putte och Fia. Sprang lite som en idiot hit och dit på träningen och fick inte riktigt löpningarna att stämma men då går det ju alltid att försöka göra ensjälv till ett helvete för motståndarna att möta, haha. Med en trött kropp ligger jag nu i min nybäddade säng med min söta lilla dator, kollar på hästhoppning och väntar på att min sköna böna ska höra av sig. Har även ett x antal I-landsproblem att försöka få lösningar på... Men gah, jag vet ju inte vad jag ska ta mig till!!!
Nåväl, inget kan vara sämre än det jag håller på att skriva om. Kanske kommer upp på bloggen om jag lyckas hålla mig på några få sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0