verklighet

Innan jag lämnar denna dag bakom mig och sluter ögonen i min underbara säng ska jag äta middag och förhoppningsvis läsa ut min bok.

Nu har alltså det som kallas livet börjat. Väldigt skönt med en mjukstart men mindre skönt och peppande att ena vår mentor började prata om tvåan som 'året där man inte har något mål att sträva efter' och att vi måste acceptera att 'vi lever vårt liv i skolan' 'skolan är vårt liv'. Jaja, vi börjar inte gå efter schemat för än på torsdag så hittils är det lugnt.

Efter skolan fortsatte jag och min fina vår barbacka vecka som håller på fredag, söndag, idag, onsdag och kanske något lättare på torsdag eller så får hon vila för att sedan hårdköras under lägret. Kära Bonita skötte sig fint och mina ben dog när vi körde en del lättridning. Just nu är både kropp och knopp döda då jag var på Inpuls och körde core med ny koreografi. Jag är helt enkelt slut nu så det blir mat och säng. Nattinatti

Kommentarer
Fotoquie Fotoblogg

Fin header, London Eye? :))

2012-08-21 @ 15:33:33
URL: http://fotoquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0