underbara djur

Tänk om de fina djur kallade hästar inte hade funnits. Då hade vi inte kunnat ha vårt minnesvärda ridläger. Så underbart. Så otroligt underbart. Jag tänkte skriva ett fint och långt inlägg men nu är det så att det tog ett tag att ladda bilderna från Izzas kamera till mitt USB så det får jag hämta imorn. För att förtydliga det hela: Jag har inga bilder från helgen vilket jag vill ha i mitt fina inlägg. Detta leder till att jag får uppdatera imorgon.
 
Nu är jag riktigt trött och mör i kroppen så jag tror att jag ska lägga mig och läsa min bok som är hemsk men bra.
 ♥ Ett hjärta till alla fina som gjorde denna helg!
 
skolsakerna som gör allt lite roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0