sommarlovets sista dag

Nyss hemkommen från stallet sitter jag här i min ensamhet och dricker te från Gotland och äter turkisk yoghurt. Så gott!
Avslutade sommarlovet och började min och Bonitas barbackavecka med ett medelhårt pass på banan kring 8. Red under en fin rosa himmel och stjärnan mig skötte sig fint trots att min balans inte är något att hurra för.

Dagen har mest bestått av att plocka bär, gå med Kompis och packa till loppisen som jag, Emma och Amanda ska sälja på. Hoppas verkligen det inte regnar... Ska åka ivär innan nio på morgonen så idag får jag verkligen inte vara uppe lika länge som igår. Låg och vred och vände på mig och min onda fot tills tre. Snart börjar ju även skolan så skärpning på den fronten.


fina fina vänner, vad ni är bra <3


Kommentarer
Malin Aurora

Åh så mysigt!

2012-08-20 @ 18:41:29
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0