jag har glömt dig en vacker dag

Nattinlägg här. Eller nja, på sommaren är det väl inte natt nu men när allvaret börjar ska jag vara i säng i alla fall två timmar tidigare än nu. Fast fram tills dess sover jag när och hur jag vill!

Lugn träning idag på grund av gårdagens match (vinst mot Trångfors!) och ett Corepass + lite ben innan fotbollen på Inpuls. Imorgopn däremot blir det ingen träning för min del - inget mer än daglig motion, långprommis med Kompis och kanske en sväng till stallet -  eftersom det är match onsdag, träning torsdag och match fredag. Vill verkligen vara pigg till matcherna då jag tidigare kanske tränat lite mycket nära inpå dem vilket kanske inte varit till min fördel. Har även mycket problem med maten innan match/träning. Om jag äter för lite blir jag verkligen jätteyr och typ springer i cirklar. Äter jag så mycket som en tugga för mycket än vad jag borde (vad det nu är) börjar jag må jätteilla och få kämpa för varje steg för att ta mig fram. Det är ett störande problem då jag ännu inte har kommit fram till rätt mängd - utan att bli yr eller illamående - och rätt tid. Kan äta 6 timmar innan träning men mår ändå illa om jag har ätit vanlig mat. Gröt fungerar oftast och det är ju alltid samma portion, nästan en dl havregryn och ca 1,5 dl vatten. Fast ibland blir det ändå fel.
Oj vad intressant att veta mina störande, konstiga problem som uppkommer innan/under varje träning. Nä nu ska jag lägga mig i sängen med min braiga bok och drömma om det pennskrin jag beställde idag...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0