Gott om fina dagar

Det passar ju bra att avsluta sommarlovet med bra dagar, eller hur?
Mitt och Izzas ridläger blev tyvärr inte av men det blir nog mycket bättre nästa helg. Bonita fick vila idag istället och jag passade på att äntligen träffa Sofia. Blir för sällan nu när hon har bytt lag. Vi lirade boll i Gammelstan och bara pratade i ca två timmar innan jag begav mig hem för att åka till stan med Emma och Amanda där jag äntligen kunde köpa mina jeans som jag provade i Göteborg.

Tog även en Chai-latte på Café Condis då Waynes var stängt.

Nu är det bara att tagga match för idag ska vi få med oss alla tre poäng!

Kommentarer
sanna

var köpte du jeansen? :)

2012-08-17 @ 01:29:12
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0