går och dör

äckelförlust!!!!
Fattar inte vad som har hänt med oss.
Fattar inte vad som har hänt med mig. Så himla dåligt! Sedan får jag hoppa in i mål i andra halvlek också. Toppen. Verkligen. Det hjälpte ju laget lagomt mycket.
Nu spillde jag blåbärssmoothie på pyamasen. I vanliga fall hade jag blivit förbannad och tvättat bort det direkt. I vanliga fall. Nu orkar jag inte bry mig. Det enda som kretsar i skallen är pissmatcherna jag har gjort enligt mig själv. Och om någon viss tränare tycker att jag gjort mina bästa matcher de senaste matcherna borde jag väl få höra det av dem och inte genom någon annan som han sagt det till? För att avsluta denna kväll ännu sämre så blev jag sparkad på knät, och fick ont i foten. Det är ju lyckat...
Nä, jag ska inte förstöra någons dag ännu mer.
Det enda possitiva är att vi inte hade lägret idag, det hade varit synd om Izza då. 
Inte för att jag är glad att det blev som det blev, men jag tror du fattar vad jag menar Izza♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0