går mot strömmen, skippar LK

Nu såhär på kvällskvisten ska jag bege mig mot näset för ett dopp med mina fina vänner som blev ännu finare när de stannade hemma istället för att gå på LK, det gillas! Har nyligen kommit hem från en lång tur på mammas cykel (eftersom det blev punka på min då jag cyklade från Hägnan sist). Cyklade efter middagen till Storheden för att kolla på en bekiniöverdel till min nya underdel (20:- !!!!!) men den fanns inte. Cyklade då till stallet för att kolla till hästarna som jag även ska göra imorgon.

Just ja, ni bör ju få veta att jag lyckades komma till stan med mina inlines utan några problem eftersom det var skyltat. Tog bussen hem och sprang med Kompis som fick hälsa på Bonita och de andra men det gillade han inte så värst. Har även stått i kiosken på sundis dåv vissa matcher från Lulespelen spelas där.

Snart bad alltså!

nå gammal liten bild jag hittade från 2009 haha. Redigerad eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0