bärdag och bildinlägg

Vet inte hur länge sedan det var jag bloggade men det känns som en evighet...

Igår hann jag med att vara hos min fina Bonita, som jag även var hos idag, cykla till Hägnan, spela match och spendera 5 fina timmar hos min Emma med finasre Hanna, Izza, Amanda och Tilda. + Emmas kusin Ida. Vi hade det allmänt trevligt, roligt, mysigt osv till frammåt två då jag traskade hem.

Åkte tidigt på morgonen idag med Emma till en loppis och fyndade
ett linne för 10:-


och en fågelask. även den 10:-


fick dessutom, senare idag, detta fina block av min kära mamma



När Emma for och jobbade bytte jag ut henne mot madre och padre och några bärhinkar som vi sedan fyllde med blåbär



Efter det, och ridturen med fina Bonita, resade jag bägge våra vinbärsbuskar (dock inte så stora) från alla bär.




Nu har jag nyligen snickrat klart en söt matskål åt mina bööördisar och nu tar jag kväll med några avsnitt av, nästan bortglömda, OC som jag nötte 2009, men ack så bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0