Valborg

Dagen börjades med en skön och välbehövlig löparrunda (med sighseeing på köpet) genom fina Gotland, nåväl inte hela Gotland men ett x antal kilometer. Solen sken och jag hade det härligt med min fina vän. Styrka på gården och efter duschen en smarrig fukost. Tror att jag åt minst dubbelt så mycket som Emma...

Idag är det alltså Valborg för den som har missat det och hela jävla Sverige är lediga utom vi i Luleå men jag är ju på Gotland så jag är ju ledig ändå! Ska snart dra in till stan efter att vi har diskat all disk som Emma förbjöd mig att diska igårkväll, eller som hon säger: igår natt.

Frammåt kvällen är det som  sagt grillning på ön. Hoppas ni får en roligt Valborg!
Beso <3

älsklingar <3
vi önska att du också var här med oss, lilla Delice <3

Kommentarer
Delice

Låg å lipa innan jag läste detta, har precis fått tandställning och känner mig som ett troll. Dessutom har jag fett ont. Skulle få över lik för att få vara med er! Vi måste ses snart (börjar kännas klysché att säga så haha). Ni är bäst. Puss

2012-04-30 @ 21:43:27
sofia

Åh goa Delice! <3 Stackare, vad är det för någon? En sådan där tandställning med ställning runt hela huvudet va? ;)

Nä men du får ta och pallra dig hit i sommar! Kommer ju till Midnattsloppet fast då måste du komma hit först!<3

2012-05-02 @ 00:47:34
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0