det är ju april!!!!

Kände bara att jag ville blogga lite innan jag tar mig an de 120 spanskaglosorna och de 30 engelskaglosorna.
Har nyligen kommit hem från stallet där det blev att cykla dit i snö, motvind och oplogad väg. Red min fina som skötte sig exemplariskt även i hennes svåra varv. Fast jag har kommit på nu att hon gör det mesta rätt bara jag rider rätt, vilket inte alltid är så lätt... Hem var det lite mysigare när jag hade medvind, solen sken och nu var snön nästan helt borta från vägarna och luften.

Tvättar just nu min andra maskin med ridkläder för nu har jag bestämt mig för att det är dags att ta fram vår/sommarkläderna. Dock ser det ju inte så ut när man tittar ut. Alltså, det är mitten av apriil och det snöar. Jag blir ledsen.

Något annat jag blir ledsen över är att jag inte får ledigt för att åka till Irland med bästa orkestern. fml!
Nä nu ska jag ta och plugga - som vanligt - innan jag beger mig till träningen med löpning och styrka pga snön. Får även hoppas på att naturkunskapsprovet och spanskaprovet går bra imorn...
Och jag tänker faktiskt gå på träningen trots proven imorn för jag har planerat så att jag inte behöver missa den pga jag måste plugga som inte i helvete. Blir en aning less att vi alltid är så få folk på träningarna pag att så många måste plugga just när vi har träning


min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0