byeee

Tänkte bara kika in här på datorn och tala om att jag lever.
Skolan är bra. Jättebra faktiskt. Gillar klassen och sättet att koncentrationsläsa på verkar vara bra.
Hälsade på Bonita första gången sedan jag slutade... Ojojoj pollen.<3
Prövred även Nalle som står där i Nordanträsk och förhoppningsvis så varar mina ridturer med honom under en lång tid. Dock är det isf bara två dagar men jag kommer nog inte kunna hålla mig borta från Bonita... Kommer väl och gosar med henne i smyg (a)

Imorn är det sovmorgon och då ska jag sova! Fast lite av den sovmorgonen ska jag slösa bort till några min på stan för att köpa älsklingshalsduken som jag äntligen har hittat<3

Nu ska jag sova haha, sleep well!

fina vänner i den nya klassen, men jag saknar ändå de andra...ingen nämnd, ingen glömd<3

Och förresten, om ni får konstiga sms så är det pga att man inte ser mer än hälften av skärmen på min mobil...

Kommentarer
Anna

Förstår att du inte orkar lägga pengar på en tränare om du inte satsar, men en kompis? , jag är inte utbildad på nå sätt men jag kan många olika ridsätt, har även ridit travare , kanske skulle kunna komma å hjälpa dig om du vill? :)

2011-09-01 @ 22:12:39
URL: http://aalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0