biblioteksvandring

A long time ago i betlehem....

Oh nej, inte julsånger ännu. Nog för att de brukar nynnas i mitt huvud året om...
Aja, ett litet sidospår där, men vad jag verkligen ville säga vet ni säkert, - jag lever!!
Trots att jag inte bloggar så är jag prima. Kanske därför jag inte bloggar??
Nåväl, veckan har varit...bra antar jag för det senaste jag kommer ihåg just nu är typ igår. Efter skolan gick jag, Kajsa, Evelina och Rebecka och pluggade till samhällsprovet som var idag. Efter det bar det av till ännu ett besök på Hermelinen hos ortopeden och ännu inget svar om mina onda fötter.
  Väl hemma så cyklade jag till Nalle, red ut, for hem, middag halv 8 och sedan i säng - efter plugg då.

Dagen idag var väl lika intressant som igår med bilblioteksvandring och prov, men slutar något roligare. Match mot LDFC! Taggar säger jag bara! Hoppas på spel men om min dröm var verklig vet jag inte om jag vill...shit vad Lasse och Moa var sura på mig, haha.
Nu ska jag fortsätta med laxen som står i ugnen,
farväl!<3


vila i frid, älskade vän<3


Kommentarer
anna

sv: okej :D

2011-09-12 @ 18:31:16
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0