svämmar över

nu är det färdigt. det är dags att trappa ner
jag orkar inte.
orkar inte vara så duktig duktig hela tiden.

det finns så mycket så jag vet inte vart jag ska börja. kanske kommer det ett inlägg snart men det var 3 orkesterrepetitioner extra (ca10 timmar) på 4 dagar  som  fick bägaren att rinna över.

jag vet inte vad jag ska ta mig till.
det jävla dygnet har bara 24 timmar och det räcker inte.
hur ska man hinna träna, plugga, rida, 5h fiolrep, tyyerligare h med rep + konsert på två dagar?

jag låter inte speciellt bekymrad, men det har fan aldrig varit sämre

det kan ju i alla fall bara bli bättre


Kommentarer
Anonym

ÄLSKADE VÄN du ska hinna leva också! välj bort något nu! eller skär ner lite på allt! jag blir orolig. Du är alltid välkomen hit ner för att vila upp dig.



du är bäst älskar dig puss och kram.

2011-11-24 @ 17:50:19
Emma

Nu lyssnar du på mig Sofia, varför har inte du ringt och pratat med mig när du känner så här? Du vet väl att jag alltid finns här för dig<3 Glöm inte att du är bäst<3

2011-12-08 @ 13:42:30
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0