nostalgi

Hallojjjsan!

Nu blev det inte att skriva igår eller i onsdags för onsdag hände detta:
Upp före tuppen för att dra till stallet halv 8. Red med Maria i nästan två timmar, kom hem vid 12 och gick en prommis med min lilla valpis 
Sedan pluggade jag äckelreligion och på kvällen var det dags för Paranormal activity 3 med Izza, Lina och Tilda. SUUUPER!

Det blev även igår stallet på morgonen - fast då något helt annat. Nämligen privatlektion med Linda och Izza på Skäret.
Snacka om att det var roligt att komma tillbaks. Jag red Zara som jag minns var gigantisk när jag sist var där, men hon måste ha krympt, haha. Det gick helt ok trots att jag var väldigt spänd i början.

Drog till sjukgymnasten efter lite matte och sedan vidare till Inpuls. Hemma fortsatte det med matte enda tills midnatt.

Idag var det ganska likt tidigare dagar. Uteritt med mycket galopp då det var superunderlag, hem till äckelreligionen som jag har suttit med fram tills nu förutom då jag var en sväng till Boden och under Idoltimmmarna.

(asså grymt bra!)



Imorn bär det av till Inpuls igen, några timmar med läxböckerna innan jag sätter mig på bussen till Piteå - åh förlåt Henny, Norrfjärden - för att umgås med tjejer från klassen, kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0