mitt löfte

Jag lovade ju att jag skulle blogga så trots att jag är trött - ja såhär tidigt - så måste man ju hålla vad man lovat.

Frukosten avbröts såklart av en nödig Kompis som skulle ut och fortsattes en halvtimme senare. Efter det begav jag mig till stallet och min älskade lilla Bonita

Vi myste och sedan satte jag igång med longeringen. Hade inga förväntningar alls eftersom 17:e augusti var sist vi gjorde det, men ängeln kämpade på bra och det gick super!

Har även hunnit med och plugga och tränat på Inpuls vilket är anledningen att både kropp och knopp vill vila. Dessutom bör jag åka till stallet vid halv 8 imorn för jag och Nalle ska rida med Maria som har sin häst där Bonita står. Hoppas på fint väder och fin häst!
Dags att hämta krafter i min mysiga vita säng,
godernatter alla som är trötta vid denhär tiden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0