är det i en dröm jag lever?

Tjoosen!
Det var ett lååångt tag sen sist men eftersom det är kompdag idag och man såklart vaknar 7 så kan man väl passa på att skriva lite.

Jag har hunnit med en massa och schemat är fullspäckat! Om man raddar upp lite av sakerna...
*Besökt världens finaste sambopar på Gotland<3
*Besökt jordens bäste Delice (i deras nya underbara, otroliga, kompletta drömhus) och sprungit GBG-varvet, där tiden var udel men placeringen ok
*Pluggat nå så jävults så att Bonita inte har fått lika mycket tid som förr eftersom jag varit tvungen att åka dit på kvällen vid halv 8 efter träningarna
*Haft föräldraredovisning och spelade falsk fiol

Okej, det lät inte mycket men det känns som det har varit väldigt full rulle. Jag har märkt att jag inte kan ändra något under mina dagar... ex, Mamma och pappa skulle till stan och göra en sak och ut och äta men jag var tvungen att stanna hemma pga stallet, springa och plugga. Vilket socialt liv man har.

Idag ska jag i alla fall både träffa min Bonita och köra ett hårdpass och  träffa Isabelle Isacson<3 Efter det blir det klippning och sedan mot Dalarna och Kompis<3 Jag dör av lycka!

beso<3

jag tror inte det är sant...

Kommentarer
Emma

Hihi du kan få låna den i sommar(a) Åh kompis är så fin, kan inte vänta tills jag får träffa han<3 Vilka fina bilder du tog hos din farfar, shit vad duktig du har bilvit på att fota älskade syster<3

2011-05-25 @ 15:37:14
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Anonym

ditt bajs ge mej hunden

2011-05-25 @ 19:40:32
Anonym

fin helg btw

2011-05-25 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0