Stora sundis cup

Halojjsan!
Då är vi mitt inne i Stora sundis cup och vi spelar kvartsfinal imorn. Har varit grymt sugen på att spela hela helgen men det blir inte imorn heller. Trist, men det är ju så det är och det fattar jag. Det är väl bara att försöka göra ännu bättre på träningarna och ja... Mer kan man väl inte göra.
Var med och värmde upp idag men det blev inge spel. Däremot blev det cupens första vinst och en ond handled. Svag som jag är så flög jag ju baklänges när jag skulle nicka Cissis crossboll och det bara knakade till. Den är inte så användbar just nu men det går väl över till imorn får man väl hoppas.
Ska och heja på tjejerna så de tar sig vidare till en semi. Förlust i kvarten är det värsta som finns så nu ska jag vila rösten för att kunna skrika imorn ;) Haha nejdå, det blir nog föresten mycket skratt hos Izzavännen ikväll med Lina, Hanna, Marcus, Feffe, Johanna och Tilda ;D <3
beso<3

fick bara lust att lägga in vad jag har köpt ;)


LondonTe :D



mössa - 30 kr (cirkapriser)


långa, mysiga strumpor - 11 kr



konsertskor-27 kr




jeansshorts - 55 kr



börs - 22 kr



skärp-22 kr



tillskott till min samling ;)



de gudomliga skorna <3 (330 kr)




souvernir :)

köpte även en Londontröja och pressenter till Emma och Delice :)

Just ja, jag dkrev aldrig att Lena (emmas mamma) var så snäll och lät emma stanna till på måndag morgon så jag hann träffa henne lördag och söndag <3 Fick även försenade födelsedagspressenter. Två jätte söta uggleörhängen (UGGLOOOOOOR<33333333) och en jätte fin bild (har tyvärr inga bilder på dem)<3 Supersött av min älskling! Fast sen ska jag tydligen få mer ;o galna unge som dessutom gav min en jättesöt tröja:*

Aja, nu ska jag sluta nöta datorn. Eller nej, jag vill få tiden att gå för  jag vill till Izza!

Kommentarer
Amanda Jonsson

Hahaha ja, jag vet Sofia! ;)



Missa inte chansen att vinna en invite till Bloggsvar! Checka det senaste inlägget för att tävla... klart du ska vara med! :D

2011-03-12 @ 18:37:18
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Anonym

PRESENT TILL MEJ???

2011-03-13 @ 20:31:33
Lena

Vilken fin jacka!!!

2011-03-15 @ 14:52:31
Emma

Så sjukt fina grejer:) Jag vill bli barn igen, så jag kan leka med syll(a)<3

2011-03-15 @ 20:24:18
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Nellie

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 19:43:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0