Otroligt

Väldigt underligt att jag fortfarande har läsare kvar som ids titta in här när jag är så oerhört usel på att uppdatera. Men tack <3

Jag ska varken börja eller sluta detta inlägg med att försvara mig med hur lite tid jag har för att blogga, fast jag vet inte vad jag ska blogga om.

Idag har man tagit sig upp och nerför bälingeberget i världens sämsta snöblask, men lite skate blev det - när det gick dvs. Annars var det bara att staka sig fram vilket min handled inte mår speciellt bra över nu.

Ja, för övrigt då...
Vi har börjat träna ute på Tuna. Häligt med lite större ytor!
Spelade match mot LDFF i söndags och jag spelade innermitt (som jag aldrig i hela mitt liv har spelat). Behöver ju inte ens nämna hur det gick för oss, hehe.
NP i Kemi har varit. Är nöjd om jag får G!

Som sagt bälinge idag och träning halv 4. Nu har man äntligen chans att bara vara ett tag,
beso<3

måste jag nämna att bördisar är helt otroligt söta?! och att de är helt ortoligt mysiga att fota? (a)

Kommentarer
Sofia♥

Fin blogg :)

2011-03-28 @ 19:17:46
URL: http://sofiaisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0