Blogga på sommaren...? Kanske inte

Tjoohejsan!

Efter 2 timmars promenad med Kompis, 3 timmar i stallet och träning ikväll så känns det kanske som att jag borde sitta inne tills dess? Fast man vill ju vara ute i detta underbara väder! Asså fatta, slippa den decimeterdjupa snön som ska försökas cykla igenom är underbart skönt! Måste bara poengtera (stavning...??) att jag älskar sommarn nästan lika mycket som jag älskar min Emma som red Bonita idag<3 Det gick uper för min duktiga vän och det var väl lite tur också att hästen var lagomt trött, haha. Körde med den stackaren i värmen men sen fick hon gräs och blev glad haha.

Imorgon blir det en PSGmatch med 96:orna vilket ska bli kanoners!

Förövrigt så suger jag på att blogga men hallå, det är ju sommar! Är dessutom hunvakt så det blir inte så mycket annat än vovven, stallet och träningar (och vännerna däremellan såklart) vilket inte gör mig någonting alls. Det är ju så sommaren ska vara. Nästa vecka är mitt uppdrag avklarat så då blir det att ta sig an hästen för nu fan ska vi nöta! Vi ska bli bra! Som hon körde idag så är det ingen tvekan om att hon kan, bara jag gör rätt så...
  Efter hund- och hästjobbet blir det de riktiga jobbet där man skaffar pengar ;) Tragiskt nog så har ju alla andra redan jobbat klart då -.-

Ett j*vligt osamanhängande  inlägg men jag är helt borta. Dessutom måste jag säga GRATTIS till världens superHanna! :D <3 PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

& KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0