Kuoksu<3

Helgen har varit helt fantstisk och jag har nog aldrig varit lyckligare så lång tid i sträck. Varför vet jag inte, vi gjorde inget speciellt. Arbetade som tusan på gården med krattning, klippning av gräs, höfix till älgarna mm, bastade i vedeldade bastun, badade i älven - som var otroligt varm för en gångs skull -, hade grillkväll med lillsläkten där uppifrån, såg fotboll, badade mer och bara hade allmänt UNDERBART!
 Kom för övrigt hem 12 i natt. Var trött men jag hade ju en sån bra bok på G så jag var ju tvungen att läsa ut den...

Stan idag - läääänge sen - och då blev det två köp som jag avgudar just nu (a) En söt, blommig högmidjekjol och en vit blus med nå virkat på. Mums!

Nu ska jag äntligen på träningen som är today! <3

Kommentarer
delice

men bilderrååh????<3

2011-07-12 @ 08:38:10
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0