det är det jag älskar

Tjoosan!

Helgen i PSG har fått mig att inse hur jävla roligt det är att spela med ett härligt lag och hur trist det är att titta på! Är så jävla besviken på mig själv när jag helt och hållet sabbade det. Nämnde ju det två första matcherna och den tredje som jag inte spelade (efterso man bara får ha två överåriga med...) men den fjärde då...? Jo då blev jag ju utburen efter typ 7 min när det bara sa knak i min fot. Det gjorde så jävla ont men sedan (typ direkt efter) kunde jag gå och nästan springa på den, så vafan gick jag av för? Visst det gjorde ju ont en inte behöver man väl säga det. Jag har ju ändå alltid ont i fötterna så lite i leden gör väl ingen skillnad? Det blev ju inge mer spel för mig sedan och jag nötte bänken sista macthen. Fan, när jag väl får börja från start så borde jag ju ta chansen, men nej då. Piss säger jag bara!

Jag sprang till stallet imorse och jag var lite halvdöd efteråt och Bontia kollade väldigt konstingt på mig xD
Denna vecka hade jag ju tänkt rida all day long, all days men Bonita blev kvar i Boden idag när vi skulle kolla om det fanns kvar något föl i maggen. Eftersom de inte såg någon dräktighet så stannar hon typ hela långa veckan på behandling av något slag. BLÄ! Fast jag fick i alla fall testa rida Frejeld pch han var över förväntingar! En underbart fin häst som verkligen lyssnar. Vi travade på i skogen nästan hela tiden, både snabbt och långsamt och när i kom tillbaks var det en svettig häst man satt på :') På onsdag ska han köras i Boden av någon så då kanske man följer med :)

Nu händer det väl något här kanske. Jag orka i alla fall inte blogga,
beso<3

Frejis i vintras :)

Kommentarer
delice

du är en sån kämpe<3

2011-07-05 @ 16:29:55
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0