Sunderby sk vs .......Sunderby sk

Ja... Så lät det när speeakern skulle säga vilka som spelade final i F17 ifutsalcupen i arcus.
Bägge lagen gick rent genom hela cupen fram till finalen. Sunderby sk gul förlorade tyvärr hahamen vi fick ju två fina pokaler till våran samling på kansliet...

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Eller jo det har jag men dagen har gått så fort! Bara en dag kvar av lovet nu, snyft. Såg lite skidor (och jävlar vad man är imponerad av Therese Johaug!) för att smälta frukosten och sedan gav jag och pappa ut oss och sprang intervaller. När vi kom hem krde vi fys och efter middagen gick jag till Tilda. Där såg vi - jag, Tilda, Lina och Hanna - två filmer och hade det mysigt.
  Ska nog ta och krypa till kojs nu för jag är så stans trött! Känner redan hur träningsverken börjar komma krypande...sköönt,
beso<3

jag och papi em frukost i somras<3
V I L L H A S O M M A R N U !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0