Stolt

Tjoosandoosan!
I veckan har det inte hänt speciellt mycket här på min blogg men en aning mer i livet.
Jag är ått sliten i kroppen efter minst ett träningspass av något slag varje dag.
Måndag, 1
Tisdag, 2
Onsdag, 2
Torsdag, 2
Fredag, 1
Lördag, 2
Söndag, 1

Jaja, det är ju frivilligt och jag tycker ju om det så jag ska inte klaga, men såhär i efterhand såkänns det lite segt... Tur att det är helt ledigt imorn i alla fall. Då ska jag mysa med mina fina flickor i bowlinghallen och på Zan eftersom man blir 16 bast på tisdag :D

Har varit hos Bonita idag och jag var även där igår - innan träningsmatchen som vi vann med 7-1 och det gick faktiskt rättså bra - och jag är så superlycklig! Bonita, min kära lilla polle, och jag har klarat saker tillsammans denna helg som jag inte trodde var möjligt i dagsläget för oss. Red barbacka bägge dagarna och i lördags galopperade jag på henne bb första gången. Tänkte att 'nu flyger jag väl säkert i backen' men hon kunde galoppera utan att rusa iväg som hon gör ibland. Lite glad blev man ju allt (a) Idag var ju liksom hästen en ängel! Fick till några fina travsträckor i lättridning men bäst av allt - det gick hur bra som helst att longera! Hon lyssnade, hon försökte och hon galopperade - både vänster och höger galopp! Är så oerhört stolt över vad vi har klarat! Det låter säkert inget speciellt men för oss är de det. Ingen utav oss är skärskillt duktiga men när vi försöker tillsammans så kan i fixa det.
Puss på dig lilla häst!<3

Blir kanske nått bloggande i veckan, jag får se,
beso<3

tog lite kort i lördags...
fast något svårt att ta kort på hästen som bara vill komma efter en (a)





jag hade faktiskt varit ute länge...

Frejeld :)



Jenny :)

Kommentarer
Emma

vad fina bilder:)<3

2011-01-24 @ 20:46:05
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Anonym

fina bilder! jag kom dock precis fram till att min förmåga att se skillnad på olika hästar inte finns :)

2011-01-26 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0