borta och begravd

Hej.
Lagomt glad.
Mobilen är borta.
Jag har ingen.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGRDRSGHJKFSJSFKJLSJFKJKSFJKJFSJKSFJKFJKSJFKLJKSFJKFLSJFSFJKSJKSFJSFJKSFJGFHDABDSJIWJDOIPWJKFKJLEOFOKÖI(#(IJ#(((YR#IOR(#(RIU)(R#

var bara tvungen att lätta på trycket..

Var i stallet igår och red och longerade hezten lite men hon var så okoncentrerad när vi var på banan så jag longerade henne vid stallet istället. Träning på kvällen som var sådär för vi snackade mest... Men när vi väl spelade så vare skoj! :D

Dagen idag har varit allt annat än normal... Började med att åka till stallet i världens snöväder så jag var lite tveksam om mamma skulle lyckas köra dit, hehe. Longerade den blöta hästen ett tag och det gick väl...sådär....(a) Red i alla fall till Izza och Splenda och vi red ut och hade det lite mysigt. Red hem och longerade igen. Däremellan hann jag även med att rida hästen mycket trött i galopper och öppnor. Hon skötte sig väldigt bra med tanke på att hon är hon (a) Ett toppass var det väl inte men hon jobbade på  bra.
  Väl i stallet så märker man ju det hemska; mobilen är borta ur fickan. Och ja, vänta (!), fickan är öppen! FAN OCKSÅ! Då var det bara att börja vandra - och leta. Inte världens lättaste på en 2 km lång väg varav 1 km plogad efter att jag har ridit där. Den kunde alltså vara vart som helst, t ex i diket, men jag gick i alla fall de där kilometerna fram och tillbaks och sedan insåg jag att mobilen min inte skulle komma tillbaka... Hade med mig liggunderlag, skor och program så jag körde fysprogrammet, endast styrkan, i sadelkammaren i väntan på att någan av mina föräldrar skulle börja sakna mig.

Nu ska jag lägga inte,lite bilder i ett inlägg från måndagen och tisdagen och imorn drar SSK med två lag till Skelefteå för Futsal-SM-kval,
beso<3


Kommentarer
Anonym

hahhahahahhaha!!

2011-01-31 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0