2011

Känns konstigt att skriva...

Aja, nytt år.
Nya...vad? Det får man väl se.
Nu ska jag börja med maten så bilder från helgen kommer när jag har tid. Det har varit riktigt roligt! Nyårsafton var supernice och på lördag åkte jag, Hanna och Emma slalom :D På kvällen kom Emmas familj hit och åt och sedan spelade vi pictunary (stavning??). Åh fan vad vi skrattade! xD Superkul alltså!
  Idag var årets första träning och det var helskoj men jag vill faktiskt hellre spela forward än back (i futsal alltså). Okej, jag har aldrig varit någon målgörare eller dribblare eller något sånt men jag känner att jag kan delta mer om jag är där uppe... Jag menar, som back kan du bara följa med upp om det är någon annan spelare (den andra backen förslagsvis) som stannar i mitten. Som forward kan du jobba upp hur högt som helst när man har bollen och sedan är det ju ingen som klagar om man jobbar hem... Får väl hoppas att vi är överflödigt med backar den 8:e...

Nu blir det köket nästa och bilder kommer någon annan dag,
beso <3

ett fyrverkeri blev det men som sagt så kommer andra bilder senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0