lite paketisar

Här kommer lite klappar, både som jag har gett och fått (dessa är numrerade...ni får sedan veta varför)


God jul *...* önskar Sofia

1
*Kompis*


2
*Emma*


3
*Emma* (jag kunde inte slå in ena paketet men här är en bild på det förra...)


4
*Emma*


5
*Mormor*


6 (+7)
*Mormor* (+ ett till paket som jag glömde ta kort på...)


+ ett till bööördisarna, nr 8

God jul Sofia önskar *...*

1
*Emma*


2
*Emma*


3
*Emma*


4
*Moster Karin*


5
*Farmor*


6
*Farmor*


7
*Mormor*


8
*Mormor*


9
*Mamma och Pappa* (trots att vi inte skulle ge varandra julklappar!!)


10
*Farbror Åke och hans familj*


-men vad som är i, det får ni se en anan gång ;)
jag numrerar dem med samma nummer då, men då är det inte skalet ni ser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0