paketisarna utan sitt skal

här kommer insidan från detta inlägg!



God jul *...* önskar Sofia

1
*Kompis*



2

*Emma*


3
*Emma*
skratta inte, det är ett bildträd...


4
*Emma*


5
*Mormor*


6 (+7)
*Mormor*


7
*Mormor*


8
*Bööördisarna*


God jul Sofia önskar *...*

1
*Emma*


2
*Emma*


3
*Emma*


4
*Moster Karin*

5
*Farmor*
tycker att kortet var så fint så det räknas som en egen present (a)


6
*Farmor*


7
*Mormor*


8
*Mormor*
Dålig bild med det är i alla fall en läder'kedja' från Björg. Jag har en berlock och önskar mig en till när jag fyller år :)


9
*Mamma och Pappa* (trots att vi inte skulle ge varandra julklappar!!)
måste ges en förklaring till denna märkliga julklapp.
Jag vet inte hur många gånger jag har behövt köpa nya stift under hösten. Anledningen till detta är såklart att de tar slut, men jag hjälper till ganska mycket genom att bryta av stiften... Pappa köpte då massvis med stift (fick även 10 st 15-pack idag) och dessutom med en penna som kan ta extra tjocka stift. Hah!




10
*Farbror Åke och hans familj*


grymt mycket jag fick ändå- trots att endast ett paket kom från mamma och pappa.
är superglad över allting och alla blev så glada av vad de fick av mig. Haha i alla fall som det såg ut xD

Sjukt fin tavla jag fick av farmor! Hon hade pratat med pappa som nämnde att jag gillade ugglor, också gjorde hon den till mig (a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0