jag gissar...

...att det var du Delice som kommenterade anonymt? Troligen...
I alla fall, jag gillar inte att sova. Tro det eller ej men så är det min anonyma görteborgska. Jag kan inte heller sova för den delen.

Idag har jag fördrivvittiden ganska bra igen och imorgon kommer det väl inte gå nå sämre. Min Emma bara jobbar och jobbar så jag började min fina dag med en långprommis med pompen/grisen/Chabo/Pontus/äcklet... (Kompis-hunden alltså) innan jag drog iväg till stallet. Red min och Izzas runda -utan Izza*snyft*- i snöblask, men mysigt ändå. Kom hem blöt och äcklig efter tre timmar och då var det dags för lunch, mumsigt! Gick ännu en långprommis med vovven för att fördriva tiden och nu sitter jag här typ. Ska till storheden för ett sista julklappsköp. Denna julklapp är tillägnaad mina böööördisar ♥

Hoppas ni får en underbar jul och ha det nu riktigt kul! ;) heh...


haha förra julen...

Kommentarer
Anonym

glömmer alltid namnet! ja de var jag hehe. läs en bok då <3333

2011-12-24 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0